ranaei-143

 

فایلهای صوتی

روضه خوانی (سید رضا تحویلدار)
کنج خرابه خسته خستم-زمینه
بیرق یا حسینه روی دوشم-شور (زیبا)
آرزومه آرزومه که ببینم حرم تو روبرومه-شور (زیبا)
من و چشم خواهرت بابا-واحد
هر که دارد به سرش شور و نوا بسم الله-واحد (سید رضا تحویلدار)
با زهرا میمانم تا نفس آخرم-واحد
ان یوم الحسین اقرح جفوننا-واحد
یک شب تا سحر گله میکردم-شور (زیبا)
من شدم نوکر زینب-شور
داداش نبودی ببینی که چی گذشت-شور و لطمه (زیبا) (با حال معنوی مناسب دریافت کنید)
شعرخوانی (سیدرضا تحویلدار-مهدی رعنایی-سید حسن آقا میری)

فایلهای تصویری

روضه خوانی (سید رضا تحویلدار)
کنج خرابه خسته خستم-زمینه
بیرق یا حسینه روی دوشم-شور (زیبا)
آرزومه آرزومه که ببینم حرم تو روبرومه-شور (زیبا)
من و چشم خواهرت بابا-واحد
هر که دارد به سرش شور و نوا بسم الله-واحد (سید رضا تحویلدار)
با زهرا میمانم تا نفس آخرم-واحد
ان یوم الحسین اقرح جفوننا-واحد
یک شب تا سحر گله میکردم-شور (زیبا)
من شدم نوکر زینب-شور
داداش نبودی ببینی که چی گذشت-شور و لطمه (زیبا) (با حال معنوی مناسب دریافت کنید)
شعرخوانی (سیدرضا تحویلدار-مهدی رعنایی-سید حسن آقا میری)

..::منتظر نظرات شما هستیم::..

 

 

 
 





برچسب ها : دانلود مداحی مهدی رعنایی , سایت رسمی مهدی رعنایی, مدیریت سایت مهدی رعنایی , سایت نوحه خون, شهادت حضرت رقیه- مهدی رعنایی, مهدی رعنایی 93 - نوحه خون, مداحی جدید مهدی رعنایی, مهدی رعنایی و سید رضا تحویلدار, دانلود مداحیسید رضا تحویلدار, سایت رسمی سید رضا تحویلدار, سید رضا تحویلدار93,